Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

História futás 9 kilométere, avagy az első futóversenyem otthon

2013.09.13. 07:35 vanda0731

A kalandos teljesítménytúra másnapján eléggé kérdésessé vált az indulásom, mivel az izomláztól alig bírtam kimászni az ágyamból. Délelőtt folyamán egészen kellemessé vált a mozgás, így elgurultam a "nevezési irodáig", és a 31-es rajtszám boldog tulajdonosa lettem. Ezek után, hihetetlen, hogy milyen izgalom lett úrrá rajtam. Az első félmaratonom előtt izgultam utoljára ennyire...
A vasárnapi 15:30-as rajt elég lehetetlennek tűnt, mind a visszautazásom, mind a vasárnapi ebéd tekintetében. :D Egy laza leves után, a rajt előtt egy órával, már a Főtéren kerestem az ismerős arcokat. Gyorsan meg is találtam őket, valamint régi általános iskolai tanáraimmal is találkoztam.
Nyáron, volt igazgatóm találkozott apuval, és ott említette meg a Balogos futóklubbot, valamint azt, is, hogy csatlakozzak hozzájuk. Természetes volt, hogy a színeikben indultam. A balogos jelvény felvételénél János bácsi (az igazgató) tartott útbaigazítást. A legmeglepőbb az egész dologban az volt, hogy ezután elismerését fejezte ki az iránt amit most csinálok. Megemlítette azt, hogy nyáron Vasi Vasember lettem, illetve hogy hány-meg hány félmaraton és egyéb verseny van már a hátam mögött. Meglepődtem, hogy mennyire szemmel tartja a "pályafutásomat". Négyszemközt azt is elárulta, hogy amíg pici nebuló voltam, legmerészebb álmaiban sem gondolta volna, hogy valaha is sportos ember lesz az egykori nagydarab, kövér, szemüveges lányból (na jó, Ő azért nem fogalmazott ennyire szögletesen :).
A verseny maga nagyon családias, a szurkolók, segítők barátságosak voltak. Mindenki nagy meglepetésére két kenyai is indult a versenyen. Természetesen egy-egy arany medállal gazdagodtak.
A verseny 3 körös volt. Sikerült ezt a kört úgy megválasztani, hogy fel kelljen futni Kőszeg egyik legnagyobb dombjára. Szerencsére az izomláz visszavett annyit a teljesítményemből, hogy nem futottam el az elejét. Mire bemelegedtem, sikerült felvennem azt az utazó tempót, amit a végéig tartani is tudtam megfelelő pulzustartományban.
Minden körben, nagyon lelkesen szurkoltak az emberek. Balogos rajtszámmal néhány extra szurkolást is kaptunk, valamint nagyon jó esett az is, hogy a cukrászdák teraszáról sem voltak restek az emberek szurkolni.
A verseny végén elsős tanító nénim, Ica néni valamint magyar tanárom, Margó néni rettentő büszkén akasztották a nyakamba az erre a versenyre készült, gyönyörű Balog Futóklubbos érmet.
Köszönöm, hogy ott lehettem, illetve azt, hogy az iskolám színeiben indulhattam.1235106_190428504470210_262184245_n.jpg

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr805510294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukacszoli · http://egyensulyom.hu/ 2013.09.13. 09:47:52

Gratulálok, nagy eredmény, nagy büszkeség!

vanda0731 2013.09.13. 17:46:45

Köszönöm! Hihetetlen élmény volt! Ajándék volt minden métere!
süti beállítások módosítása