Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

24 óra

2014.02.22. 08:54 lukacszoli

 

Így Úgy
7:00 Basszus, miért? Gyűlölöm az ébredést. 5 perce felébredtem. Megint megelőztem az órát!
7:15 Ideje lenne kimászni az ágyból. Gyorsan összedobok valami egyszerű reggelit. Mit is főzzek 5 perc alatt?
7:20 Elkezdődik a 40 perces wc-n ülő szeánsz. Rántotta? Párolt zöldség? Corn flakes? Hal?
8:00 10-re megyek dolgozni. Addig pont belefér három rész sorozat. 10-re megyek ma dolgozni. Ha elmegyek kocogni egy rövidet, utána belefér még egy rész sorozat is.
9:00 Kajával jobb filmet nézni. Jöhet a második reggeli. 4-5 km. Bőven elég volt, többre nincs is szükségem. Elindítja a napomat.
9:30 Esik az eső. Ha busszal megyek, a Keletinél tudok venni sütit, vagy tepertős pogácsát. Inkább mégis bringával megyek. Gyűlölöm azt a sok barmot a buszon. Depresszív állatok. Gyalog menjek, vagy bringával? Ma inkább tekerek. Egy kicsit csöpög az eső. Nem baj, legalább kevesebben lesznek a bringaúton.
9:45 Gyűlölök esőben tekerni. Ráadásul a kezem és a fülem is lefagy. Picit hűvös van, de nem baj, a futás alatt már megszoktam. Nem is vészes ez a kis eső.
10:00 Sok bunkó autós. Ráadásul lefröcskölt az a köcsög trolis. Bringázni jó móka. Persze nem árt figyelni.
10:05 Időhúzás indul. Facebook, játékok, index, film. Milyen jó, hogy a reggeli futás közben átgondoltam a mai teendőket!
11:00 Kezdek éhes lenni. Az ebéd még a távolba vész, nézzünk valami nasit. A francba, alig van már a mogyorókrémből. Ki kell mennem a sarki boltba. Kezdek éhes lenni. Alig egy óra van délig, most már nem nassolok, inkább főzök egy teát.
12:00 Kínai, gyros, csibefaló, főzelékfaló, hamburgerező. Korlátlan a kínálat. Milyen jól tettem, hogy hoztam egy dobozzal a reggel főzött párolt zöldségből. Mellé egy főtt tojás és győztem is.
12:20 Ezért a szarért fizettem ki 1200 Ft-ot? Úgy ennék még valamit! Szerencsére a sarki boltban van még rétes. Ennék még valamit. A sütit nem kívánom. A piac messze van. Marad a tea. Jó lenne több gyümölcsöt enni, ebben bizony még fejlődnöm kell. Kár, hogy a khaki olyan drága volt a boltban.
13:00 Unom ezt a hülye fosbookot facebookot. Mindenki ezen függ munka helyett és rengeteg marhaságot osztanak meg. Jé, megérett az eper a farmomon, ideje aratni a játékban! Ha igyekszem minél több helyen ott lenni, nagyobb eséllyel leszek "jókor, jó helyen". Nézzük, milyen találkozóim lesznek a héten.
15:00 Még két gyötrelmes óra van a mai munkaidőm végéig. Illene már produkálni valamit, tengernyi feladatot tolok magam előtt. Végeztem is a mára összeírt feladatokkal. Dolgozom egy kicsit az ötletfüzetembe írt terveken.
17:00 Zárom is az ajtót, vár a bevásárlás! Egy régi könyvemben olvastam, hogy aki a tervezett munkaidejénél fél órával többet dolgozik, átlagosan 25-40 %-kal többet keres hosszú távon. Kezdődjön hát a fejlődéssel töltött 30 perc.
17:30 Nem szeretek úgy tekerni, hogy két szatyor van a kormányon. Viszont kár lett volna otthagyni azt a jó karajt. Tejszín, tejföl, sajt, zsír, zsemle, krumpli, hagyma. Semmit sem felejtettem el. Szerencsére még a hétvégén megvettem a heti alapanyagokat, ezért ma sem kell boltba mennem. Örülök, hogy megtaláltam azokat a kajákat, amiket szívesen eszek, gyorsan el tudok készíteni és egészségesek.
18:00 Gyűlölök esőben tekerni. Az összes húgyagyú kint van ma az utakon. Borongós az idő, de még így is segít levezetni a napot a bringázás. Ahogy hazaérek, gyorsan összedobok valamit vacsorára. Szerencsére van még egy kis csirkemell a mélyhűtőben. Nekem nem megy hús nélkül, de nem is akarom nélkülözni.
19:30 Ó a hülye sorozat miatt megint nem kezdtem el időben vacsorát főzni. Nem baj, messze még az este. Már pirítom is a szalonnát! Túl a vacsorán. Messze még az este. Nézzünk valami jó filmet, menjünk el sétálni, vagy fussunk össze egy rég nem látott cimborával.
22:00 Bár már megettem két tányérral, még van egy kicsi a fazékban. Kár lenne meghagyni. Ráadásul a hűtőbe sem fér be. Kezdek álmosodni, ideje aludni menni.
22:15 Rohadék módon bezabáltam. Megint nehezen fogok elaludni. Fürdés, fogmosás, irány az ágy.
22:20 Gyorsan learatok még a farmomon a játékban és megnézem, hogy mi a helyzet a facebookon. Jó éjt.
22:45 Nézzük csak, melyik pizzéria van még nyitva. Zzzzzz.
angry-baby.jpg HappyBaby6.jpg

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr835825521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása