Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Nagyboldogasszony napja, Lomilomi és a víz

2014.08.18. 07:15 sszilvi

Életem egészen 30 éves koromig meseszerűen alakult, majd egy nap leforgása alatt a mesevilágom pokollá változott. Van, hogy sikerül vennem egy nagyobb lendületet és van, hogy elakadok, de azóta is folyamatosan dolgozom a kis lelkemen, gyógyítgatom, szeretgetem és várom a pillanatot, mikor újból a régi(új) lesz.

10602679_10152325794343014_193477932_n.jpg

A legtöbb erőt, tisztulást és boldogságot a sport mellett a Lomilomi masszázstól kapom. Mikor masszírozok, a fizikai világ egyszerűen megszűnik. Egyszerre vagyok erős és gyengéd, nyitott és támogató, ha kell odalépek, ha kell elhátrálok, segítek és mégsem.

Nagyboldogasszony napjának különös gyógyító ereje van és ma én kaptam egy olyan Lomit, aminek az ereje még nagyon sokáig dolgozni fog bennem. Átéltem háborút és paradicsomi békét, sírtam és nevettem, ragaszkodtam és elengedtem. Az olajon kívül agyagot és sót is használtunk, amiből masszázs közben nem nagyon éreztem semmit, mert ilyenkor (bár nem tudom megmondani, hogy hol) én nem tartózkodom a ’helyszínen’. A visszatérés mindig lassú és békés, nagyon megnyugtató. Ami viszont még most is elevenen él az emlékezetemben, az a masszázs utáni zuhany, ahol lemostam magamról ezt az agyagos-sós-olajos keveréket. Az agyag rengeteg ’terhet’ kiszív belőlünk, amiktől a víz nagyon erős tisztító erejével szabadulhatunk meg. Szóval beálltam a zuhany alá még kissé elvarázsolt állapotban és megnyitottam a vizet. Első gondolatom az volt, hogy milyen nehezen indul el, csak folyattam a vizet, de az agyag mintha ragaszkodott volna hozzám. Nos, a tanulság, igen, minden kezdet nehéz. Aztán szép lassan kisebb, majd nagyobb darabokban kezdett leválni rólam, a kádban a víz egyre jobban feketedett. Majd végül eltűnt a lefolyóban, a terhekkel együtt. Elvitte magával őket és én úgy éreztem magam, mint aki újjászületett. Tiszta test és tiszta lélek…

10580632_10152325794368014_311926222_o.jpg 

Kérlek, ezt próbáljátok ki ti is! Este, otthon, mikor zuhanyoztok. Csukjátok be a szemeteket, képzeljétek, hogy a vízzel nem csak a külsőtöket, hanem a belsőtöket is tisztítjátok! Engedjétek meg a víznek, hogy a nap terheit lemossa rólatok! És nézzétek, ahogy ezek a gondok és terhek eltűnnek a lefolyóban, engedjétek el őket, mintha nem is lettek volna! Ha csak egy éjszakára is, de találjatok békét és nyugalmat, mert ez (is) jár mindenkinek! És ha ott is lesznek a problémák másnap, higgyétek el, ti már sokkal erősebbek lesztek, mert egy sokkal tisztább lélekkel néztek szembe velük!

És még egy fontos dolog: kérlek, ne felejtsétek el megköszönni a víznek a segítségét <3

Aloha

Söri

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr556607449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása