Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Heti saláta - Tavaszi zöldségek mézes-mustáros-gyömbéres öntettel

2015.04.21. 16:58 lukacszoli

Reggel jött az inger, hogy akkor ma gyártsak egy nagy adag salátát. A szokásos receptjeimet már nagyon unom, olyan, mintha mindig ugyanazt enném. Szerettem volna kipróbálni valami újat, ami más, mint az eddigiek.

Bementem a piacra, beálltam középre és kurjantottam egy nagyot:

Ide nekem azt a salátát!

Ami a vadászat végén a kosaramba került:

Összevágtam mindent darabokra. A répából lettek a legkisebb kockák, hogy ne tűnjön olyan keménynek.

Összekevertem a tálban két evőkanál mézet három kanál mustárral. Hozzáadtam egy kisebb diónyi apróra vágott friss gyömbért és némi oregánót. Kapott még egészen pontosan három löttyintésnyi borecetet és némi szójaszószt. Sót, borsot és a többi szokásos izét ezúttal nem tettem bele. Az eredmény egy fura állagú és színű öntet lett, ami a kinézete ellenére nagyon jó ízű.

Összekevertem az egészet, bedobtam a hűtőbe egy órára. Utána pedig már csak egyetlen feladat maradt: megenni az egészet! Bármilyen hihetetlen, a hús nem hiányzott belőle.

A végeredmény olyan jól sikerült, hogy még a Hétszűnyű Kapanyányimonyók is kért belőle!

Jó étvágyat!

Zoli

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr317384310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása