Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Futótárs kerestetik!

2016.01.07. 09:00 sszilvi

20 éven át foglalkoztam lovakkal és őket cseppet sem érdekelte, hogy hőség van vagy fagy, karácsony vagy Sziget fesztivál, hozzájuk minden nap menni kellett!

wild-horses.jpg

Ilyen hideg téli időben edzés után a lábunkat belelógattuk egy vödör forró vízbe, így lehelve újra életet bele. Megszámlálhatatlanul sokszor fagytam kockásra. Ezért is veszem rá magam olyan nagyon nehezen, ha ki kell mennem futni, mikor az emberek nagy része otthon csücsül és forró kakaót szürcsölget a melegben. Minden egyes porcikám tiltakozik. De célom van és ezért tenni kell!

Péntekre 1 óra futást kaptam az edzőmtől és arra gondoltam megkérdezem a közönséget, hátha van még rajtam kívül valaki, aki szívesen futna társaságban, így motiválva egymást. A helyszín és az időpont csak megbeszélés kérdése. Lehetőleg világosban fussunk és valahol a természet lágy ölén.

Ha csatlakoznál hozzánk, csak írd meg nekünk!

Szilvi

nevtelen.png

Lewis Cyper és egy téli verseny

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr368247182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása