Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Ironman…

2015.04.22. 07:56 sszilvi

8 hónap, ennyit hagytam ki. Se úszás, se bringa, se futás. A barátaim szerint végtelen mennyiségű energiával rendelkezem, de a nap sajnos nekem is csak 24 órából áll. Ezért döntenem kellett és a munka meg a suli mellett a sport került háttérbe. Mostanáig. Nem állítom, hogy egyszerűbb lenne az életem, de egy dologban biztos vagyok: nagyon hiányzik a sport! És a triatlon az, amitől nem kevesebb az energiám, hanem több.

Ma jött el a napja, hogy elegem lett a nélkülözésből! Levettem a takarófóliát Rose-ról, előkotortam a bringás cipőm, fejemre húztam a bukót és ismét nyeregbe szálltam.

Abban a pillanatban ahogy kattant a pedál, bennem is kattant valami. A testem mintha fél éves álomból hirtelen felébredt volna és minden, de minden érzés egy pillanat alatt visszajött! Ismerte a bringát, a sebességet, a pulzust, tudta mikor hova váltson. Ösztönösen.

Sütött a nap és azt éreztem szabad vagyok. Szabad és büszke. Hisz a triatlon kemény sport. Küzdelem az elemekkel, önmagaddal. Küzdelem az elejétől a végéig. De mikor a célba érsz, az maga a paradicsom. Szerelem, ami sosem múlik el.

triathlon-training-plans.jpg

 

Voltam már ennyire szerelmes, a lovakba. De az más. Ott ők versenyeznek, az ő teljesítményük számít, az ő nevükre emlékeznek. Itt én vagyok a pályán, az én testem, az én lelkem. Nekem szurkolnak és én szakítom át a célszalagot. Ez csakis az enyém!
Ironman, ez az álmom. Ha csak rá gondolok, zizeg minden porcikám.
A fele már megvan, meglesz az egész is!

Szilvi

 

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr957388240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2015.04.22. 13:21:07

Nagy élmény megcsinálni, jol csinálni és jó időt menni. 15 éve (te jó ég milyen régen volt) én is csináltam és minden évben ujra-ujra előjön a gondolat, hogy megint rajthoz kellene állnom. Hajrá, menni fog.:)
süti beállítások módosítása