Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Verseny helyett teljesítménytúra - Ipolymente 95K

2013.09.21. 20:58 lukacszoli

Úgy érzem, ezt az eseménytípust kerestem. Az elmúlt hetekben több kerékpáros teljesítménytúrán is részt vettünk. Az eddigi tapasztalataim alapján minden kritériumnak megfeleltek, amit eddig nehezen találtam:

  • - Kerékpáros esemény
  • - Szép tájakon halad az útvonal
  • - Ízlés szerint több táv, a rövidtől az egészen hosszúig
  • - Rajtszám, vagy oklevél, kitűző, esetleg érem
  • - Normális árazás, általában 1000 Ft, vagy alatta
  • - Normális közösség, teljesítménykényszeresek nélkül

Azaz: kellemes, jó hangulatú események, szép környezetben, tele vidám emberekkel.

Képpel szemléltetve:

kutya1.jpg helyett

kutya2.jpg

Így indultunk az Ipolymente teljesítménytúrán. 95 és 75 km-es távokból választhattunk, végül a hosszabb útvonalon indultunk. Az Ipoly mellett haladtunk végig, odafelé a magyar, visszafelé pedig a szlovák oldalon. Néhány kisebb emelkedőt kivéve nem voltak nagy szintek. Szép, változatos tájakon tekertünk végig.

Broken_15.jpg

Odafelé lendületesen tudtunk haladni, a visszafordító után viszont váratlanul elég erős szembeszelet kaptunk, közel egy órán át kellett küzdeni vele. Szerencsére egy nagyobb kanyar után oldalszél lett belőle, ami egyszerűbbé tette a haladást. 60 km-nél egy gyorsabb szakaszon kb 45 km/h-val sikerült belemenni egy kátyúba, ami szép nagy szálszakadást okozott a hátsó gumiban. Nagyon ütött, majd amikor megálltam, egy diónyi gumibuborék dudorodott ki a kerékből. Ahogy hozzáértem, ki is durrant, alatta pedig már csak egy nagyon vékony réteg védte a belsőt. Eddig nagyjából azonos tempóban mentünk Ancsurral, innen viszont jóval lassabban és óvatosabban haladtam. A határ túloldalán, 10 km-re a legkisebb falutól kellemetlen lett volna egy defekt. Bár volt nálam defektspray, jobb a békesség. Az utolsó 35 km emiatt valamivel tovább tartott a vártnál, de megérte, mert sikerült épségben elérni a túra végéig. Leszálltam, lepecsételtettem az ellenőrzőlapot és mire visszaértem a bringához, le is eresztett. Közel egy centis rés lett az apró szakadásból, ahol már kitüremkedett a belső.

A teljesítménytúra összességében nagyon jól sikerült. Jó hangulat, jó idő, jó társaság, szép tájak. Nekem ennyi bőven elég. Lassan véget ér az idei kerékpáros szezon, de már nagyon várom a jövő évi túranaptár részleteit.

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr105527711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása