Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Dóri beszámolója (Az én első Egyensúlyom edzésem és a Gyermekvasút 8)

2014.01.15. 17:43 szancsurrr

unnamed_1.jpg

Dóri is lelkesen jár edzésre és túrázni is volt velünk. Itt a beszámolója is. Köszönjük Dóri, örülünk, hogy itt vagy!

Az elmúlt években többször próbálkoztam a futást elkezdeni, de valahogy második napnál tovább sosem jutottam, egyszerűen elhalt a lelkesedés. Aztán augusztusban jött újra a fellángolás, de ekkor valahogy úgy maradtam. Mindenfelé elkezdtem olvasgatni, infókat, érdekességeket, adatokat gyűjtögetni, hogy hogyan is kellene, mi is lehetne az első igazi cél. Ugyanis én cél nélkül nem működöm. Ha nincs egy elérhető magasságban lévő léc, akkor neki sem futok az egésznek. A cél jött magától, illetve egy lehetőség, hogy futhatok a Spar 7 km-es távján. Ezért már megérte elkezdeni a felkészülést, hiszen előtte sosem futottam ennyit életemben. Készülgettem rendesen, heti 2-3-szor is elmentem futni, kaptam egy futócipőt és végül is szuper élményekkel együtt lefutottam első 7 km-emet. Folytattam tovább az olvasgatást is és így rátaláltam az Egyensúlyt blogra, ahol pedig egyszer csak felkerült a felhívás, hogy hoppáré, irány edzeni. Sajnos az elsőn nem tudtam részt venni, egyrészt mert még vizsgaidőszakom volt, másrészt pedig mert kicsit féltem. Nem tudom mitől, ne kérdezzétek. Ám miután olvastam az első edzésről a beszámolókat rájöttem, hogy tényleg nem harapnak a lányok és Zoli sem, vagyis többen megúszták már. Így már kevésbé félve indultam el a 6-kor kezdődő 2. edzésre. A hangulat szuper volt, nekem nagyon jól esett, hogy érdeklődtetek felőlem, hogy mi szél hozott engem és tényleg mindenki megtalálhatta a kedvéhez illő sebességet. Így mi bő 40 perc alatt végig jókedvűen, beszélgetve Csupi kutyával együtt teljesítettük napi penzumunkat.

Ezen az edzésen ígértem meg, hogy ott leszek a hétvégi túra rendezvényen, amin a rövidebb távon szerettem volna futni, ám egy kis megfázás közbeszólt, ezért inkább a túra mellett döntöttem. Így 5-en indultunk útnak a 6.3 km-es Rajt-Normafa-Erzsébet-kilátó-Normafa-Cél útvonalon, melyet nyugis, sétálgatós, nézelődős hangulatban, kicsit több mint 2 óra alatt teljesítettünk. A rajtban kaptunk fini zsíros kenyeret hagymával kalória utánpótlás gyanánt, valamint tök jó mozdonyos kitűzőt!

Végezetül azoknak üzennék, akik otthonról csak olvasgatják a blogot és nem mernek elindulni (tuti nem csak én voltam egyedül így): Gyertek, jó muri!

Dóri

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr115759896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása