Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Kis mell, nagy segg

2013.08.22. 15:20 szancsurrr

Felül mindig is vékonyabb voltam, mint alul, de ami most történik az már tényleg igazságtalanság.

Hiába fogytam le az elmúlt két évben tizenvalahány kilót, mégsem vagyok elégedett. Az elmúlt hónapok kitartó edzésmunkájával az álom alak helyett sikerült a felső testemről az összes zsírt, beleértve a melleimet is, lepucolni. Ezzel csak az baj, hogy felülről a konyhásnéni karok eltüntetése óta már nem kell én nem is állt szándékomban többet fogyni.

Nagy cicim sosem volt, de most konkrétan semmi nem maradt. Cserébe a seggem és a combom meg mintha egyre csak szélesedne. Egyre aránytalanabbak látom a testem és ez nagyon zavar. Főleg azért, mert tényleg sokat edzek, hosszúkat bringázok, futok, úszok, és még arra is oda figyelek, hogy ne egyek szemetet.

pear_shaped_kari_by_butlova-d5j4gg3 (1).jpg

Balu azt javasolta, hogy igyak többet, mert az segíti a fogyást. Valóban keveset iszok, szóval pár napja magamba diktálok minimum 6 x 0,75 ml Nagyatádi kulacsnyi folyadékot (citromos víz, sima víz, gyógytea), vagyis 4,5 litert.

Nem csak hiszti, nézzétek, erről beszélek, mikor nem létező ciciről, nagy seggről és vastag combokról beszélek:

1173651_666942206651747_167809189_n.jpg

Ne mondjátok, hogy ez genetika, mert nem voltam mindig ilyen aránytalan.

Ne mondjátok, hogy a bringától erősödtem meg ennyire alul, mert ez nem izom, ez háj.

Ha a seggem mérete egyenes arányban csökkent volna a mellem méretével, akkor minden rendben lenne és nem nyavalyognék itt.

Azt mondjátok meg, hogy mit csináljak, hogy ne fentről, hanem lentől pucolódjon le a zsír?

(A kérdés egyébként szakmai, már abból a szempontból, hogy vajon miért nem fogyok alulról. Tudom, hogy lokális zsírégetés mint olyan nem létezik... Amúgy köbö annyit edzek, hogy élhetnék akár mekis kaján is és akkor sem kellene híznom. De persze nem teszem, csak azt szeretném hangsúlyozni, hogy az átlag hobbi sportolónál én egy kicsivel több edzésmunkát végzek.)

Help!!!!

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr665471230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2013.08.22. 15:52:42

Esetleg egy kis aerobik? Vannak azok az ún. alakformáló órák, de amit tapasztalatból ismerek, az a capoeira aerobik, ami sokat dolgozik combra, fenékre.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2013.08.22. 16:02:22

Saját tapasztalatomból a capoeira aerobikot ismerem, ami rendesen megdolgoztatja a combot, feneket, de lehet, hogy az ún. alakformáló aerobik órák is jók rá. Illetve a hot iron, ami felül is erősít. Én ezeket nyomtam hosszú ideig, de most már a triatlon miatt nincs rájuk időm, különben csinálnám most is.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2013.08.22. 16:03:19

Most látom, hogy elment az első kommentem is. Először úgy tűnt, hogy elveszett, ezért írtam a másodikat. ;-)

takysoft 2013.08.22. 16:22:42

Először is meg kell jegyeznem, hogy magam is túlsúllyal küzdök, és még csak a siker felénél járok :D Szóval ha megnézed a profilom, és látod, hogy van itt is plusz, akkor lehet mondani, hogy minek pofázok, bele.
bár aki meg eleve vékony, arra is lehet mondani.
(eddig 20 kilót fogytam, szóval azért tudom, miről beszélek)

Mindenesetre itt a véleményem.
Fogadd el magad. Ennyi. Kész.

De azért kifejtem :D
Az emberi test nem arra lett kitalálva, hogy 180 centis, 40 kilós szupermodellek legyünk. A legtöbb srácnak tetszenek a teltebb formák. Nekem példáum pont a segges-melletlen típus szokott bejönni. Sose felejtsd el, hogy mindenkinek más tetszik.
El kell dönteni, h kinek akarsz tetszeni. Magadnak, vagy másoknak. Előbbi legalább annyiban elfogadás, mint munka.
Utóbbi meg nem fog összejönni. Bárhogy is nézel ki, az az emberek jó részének nem fog tetszeni. Olyan ez, mint a vallás. Minden mit hiszel, vagy mondasz, a földön elő emberek nagy százaléka szerint pokolra kerülsz az ő hitük szerint (már ha abban épp van olyan...)

Légy egészséges. Mert ha "konyhásnéni" testben élsz, akkor nem leszel se egészséges, se boldog. A "fogadd el magad" nem kifogás a hájasoknak... Ép testben ép lélek.
De a képed elnézve nincsen veled a világon semmi probléma :D (van barátnőm :P szóval semmi hátsó szándék)
Nagyon jól nézel ki az én értékrendem szerint. Aranyos mosolygós lány, akin van mit fogni alul. Semmi baj ezzel, ha szépen kordában van tartva.

A nők csípőben szélesednek. Aki 18 évesen darázsderék, és botlábak, 30-40 évesen annak is nő a combszélessége szépen. Ilyen az ember. Ez nem csúnya.
Soha életemben nem tetszettek a nagy mellek. Ezzel számos pasitársam teljesen egyetért. Meg persze hasonlóképp számos nem.

Járj futni, kerékpározz. Légy egészséges és boldog.
Mások véleményét sz**d le, és fogadd el magad. Amíg nem sikerül, másoktól se várhatod :P

Persze tényleg van, akikkel kitolt a genetika.... de ezt a képet gond nélkül kitehetnéd társkeresőre is, mert ezzel a világon semmi gond nincs. Aki ebben hibát talál, az talál akárkiben.
A melldologra meg vannak megoldások. Van pl valami mellnövelő masszázs.... meg plasztika akár.
(bár én úgy vagyok vele, hogy műanyag kell, akkor veszek felfújhatót... és mivel olyat még sose vettem, következik, h nem kell műanyag. pici igazi jobb, mint a nagy mű... na persze ebben is sok pasitársam véleménye különbözik....)

Szóval ha meg akarsz győzni (bár miért is akarnál, nem is ismersz:P), ennél meggyőzőbb képet kell mutatnod...

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2013.08.22. 21:25:32

@azilinha: Jó-jó, de mikor? :D @takysoft: Én itt a "tudományos" magyarázatot keresem arra, hogy mi az oka annak, hogy felülről ennyit fogytam, alulról meg kevesebbet. Ha a seggem mérete egyenes arányban csökkent volna a mellem méretével, akkor minden rendben lenne :)

takysoft 2013.08.23. 12:05:21

@szancsurrr: Rendben, abban sajna nem tudok segíteni. Kioktatni meg véletlen sem akartalak, remélem nem így jött le :)
Csak láttam két képet, egy fotót és egy rajzoltat, és gondoltam megírom, hogy a kettő nem is hasonlít egymásra :D

Van olyan ismerősöm, aki akkor se fogy mellből, ha lead 15 kilót... van olyan is, akinek azonnal az tűnik el először fogyáskor.
Meg sajnos olyan is, aki midnegy, h mit eszik, azonnal hasra és tokára megy neki, semmi fenék, semmi mell. Vele sajnos kitolt a genetika :S

Adri09 2013.08.28. 10:43:41

Szia Ancsur! Helyi lokális zsírégető krémet próbáltál már? Edzések előtt alkalmazva kicsit lehet vele célirányítani a kritikus helyekre a zsírégetest. Dr. Kelen - zsírégető karcsúsító gél. Vagy házilag: koffein, mentol, fahéj, citromolaj kombináció krémbe. ;)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2013.08.28. 10:52:20

@Adri Anne: Az a baj, hogy nem hiszek ezekben a csoda krémekben...

Adri09 2013.09.05. 21:15:12

@szancsurrr: Ez csak egyszerű kémia! ; ) Ezek vérbőséget okoznak és anyagcserét fokoznak lokálisan. (Olyan, mintha abban nem hinnél, hogy a koffein élénkít.)Persze edzés nélkül ez sem ér semmit sem.. azokban meg nincs hiányod ahogy olvastam a Nagyatádi benevezésed!!!!!!! : ))) : ) Drukkolok hozzá, hogy klappul menjen a felkészülés! - bár akit ilyen klassz csapat vesz körül annak az fél siker, nem?! : )

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2013.09.06. 20:06:10

@Adri Anne: Úgy biza, csapat nélkül nem menne! (Amúgy pedig néha azt érzem, hogy a kávétól csak álmosabb leszek, szóval... :P)
süti beállítások módosítása