Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Mit kaptam a DK Teamtől?

2013.09.24. 11:32 lukacszoli

Korábban eszembe se jutott volna elkezdeni rendszeresen futni. Nem tudtam, hogy hogyan kell. Utólag persze nagyon egyszerűnek tűnik. De ha visszagondolok az akkori élethelyzetbe, a futás gondolata hatalmas teherként nyomott össze.

Menjünk vissza az időben úgy másfél évet. 125 kg, elég elkeserítő helyzet. Bár addigra már megszabadultam 15 kg-tól, elakadtam, nem tudtam, hogy hogyan folytassam. Mindössze annyit láttam tisztán, hogy célom elérni a normális testsúlyt. Egyszerűen elegem lett abból, amilyen negatívumokkal járt a kövérség.

Na ebben az állapotban jött szembe a DK Team. Segítettek ráébredni, hogy sokkal-sokkal egyszerűbb ez az út, mint gondoltam volna.

Felismertem, hogy valamit rosszul, vagy kezdő szinten művelni egyáltalán nem ugyanaz.

Érdekes volt megtapasztalni, hogy ha lemegyek a futópályára, ott nem elit atléták vannak, akik hangosan röhögnek a dagin. Ha pedig vannak is a futókörön olyanok, akik százszor-ezerszer fittebbek, nem velem fognak versenyezni. Mindenkinek a saját harcát kell megvívnia, a magunknak felállított célokat kell megvalósítani. Mindezt sikerült egy olyan, támogató és baráti környezetben elérni, ahol sokan jártunk hasonló cipőben. Az elején hónapokig gyalogoltunk, majd néha jött egy kis kocogás is. Csodás volt lefutni az első 10 percet, majd az első 5 km-es szigetkört. Jött a 10 km, a 15 km, majd a 21,1 km-es félmaraton. Minden egyes napra jutott egy kis siker. Közben pedig elkezdtek eltűnni a plusz kilók. A lelki és testi terhek helyett elkezdtek a jó élmények érdekelni. Hirtelen sokkal könnyebbé vált minden. Én is. Összesen közel 45, a futás elkezdése óta pedig 30 kilóval.

A testi változásnak már-már látom a végét, még 8-10 kg-tól szeretnék megszabadulni. A változás lelki követése valamivel nagyobb falat, de azért azzal is haladok apránként.

Minden megváltozott. Hozzáállás, életszemlélet, jövőkép.

Sajnos történt néhány olyan félreértés és irányváltás, amivel kevésbé tudtam azonosulni, ezért az utóbbi időben távolabbról szemlélem a csapat működését. Ettől függetlenül bízom benne, hogy sokan élhetik még át ezt a hihetetlen változást.

Thanks.png

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr865503158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása