Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

De facto defekt

2013.12.19. 18:17 lukacszoli

A hónapban harmadszor kaptam defektet. Kellemetlen.

Egy

A hátsó kerék teljesen elkopott. A felni, nem a gumi. A fém felület, amihez hozzáér a fék, a hosszú évek alatt annyira elvékonyodott, hogy szinte megszűnt létezni. Olyan lett, mint a papír, ezért a gumi nyomása szétvetette. A fotó nem az enyémről készült, de a látvány hasonló volt. A defektet egy tüske okozta, nem ez, de a két dolog ugyanakkor történt.

torn_rim.jpg

Kettő

Lassú defekt az első keréken. Reggel 1 bar volt a nyomás. Felpumpáltam, bíztam benne, hogy egy napot még kibír. Nem bírt ki. Amikor szétszedtem, egy tízcentis területen három fémtüskét találtam. A külső annyira el van kopva, hogy szinte kilátszik az alatta lévő szövet. Nem tűnik túl tartósnak, januárban csere.

Három

Tegnap a munkaidő végére ismét lapos volt a hátsó kerék. Még jó, hogy a néhány nappal korábbi első defekt után nem vittem haza a pumpát. Ez azonban sajnos nem volt elég a cseréhez. A hátsó tengelyen nem gyorszár van, hanem a hagyományos, csavarkulcsos megoldás. Ehhez persze nem volt nálam szerszám. Megpróbáltam megerőszakolni egy fogóval, de ez kevésbé volt sikeres.

Megértettem a sors enyhe célzását. Azt hiszem, a következő néhány napban nem kellene bringára ülni. Három defekt két hét alatt úgy, hogy az elmúlt négy-öt év során összesen talán kétszer fordult elő.

i-surrender-all2.jpg

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr1005699834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.12.19. 23:37:54

Csubakka védelem.
Vegyél egy bringakulcsot, meg dobj be két belsőt a cuccok közé...

2013.12.21. 22:13:38

Mennyire szerves része a blog szellemiségének, hogy a kommenteket nem véleményezitek?

2013.12.21. 22:46:01

@szancsurrr: Köszi, ülök. A sráctól kérdeztem amúgy. ;)

2013.12.22. 02:14:31

A bringakulcs praktikus tanács volt. Gyermekkoromban néha áttekertem a szomszéd faluig, s nem indultam el a nyeregtáskában lapuló csodák nélkül. Azt a bringát ellopták, szomorú a sztori vége...Zoltán, Ön nem szokott reagálni a posztjaira kapott hozzászólásokra?
süti beállítások módosítása