Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Nyár van, nyár!

2014.06.02. 09:53 szancsurrr

Ha a meteorológusok kivételesen nem hazudoznak, akkor a héten elkezdődik! Végre lehet azért hisztizni, mert hőség van. Valld be, hogy egész télen erre vártál te is. Részemről utálom a hideget és imádom a meleget, így csak télen vagyok hisztis (not).

A pasik örülnek, mert a csajok végre ledobják a textilt, és feszes feneket löttyedt karfiolsegget villantanak, a standon legálisan lehet kocsányon lógó szemmel stírölni a ciciket és azon tanakodni, hogy igazi avagy szilikon é. Végre eljött a fülledt szabadtéri szórakozóhelyek ideje, ahol a pult előtti tumultusban véletlenül le lehet taperolni az összes valamire való csaj miniszoknyás fenekét.

A csajok örülnek, mert a pasik legálisan stírölik a cicijüket és az aktuálisan legtrendibb szabadtéri szórakozóhelyen, a pult előtti tumultusban véletlenül végig fogdossák őket.

Bezzeg az én időmben, mondhatnám, de nem teszem, mert az én időmben ugyan ez volt a helyzet. Csak akkor heti minimum kétszer jártam bulizni, cigi lógott a számból, vodka-narancsot és vadászt ittam. Most meg kábé évi kétszer, rosé fröccsöt iszok, és három éve leszoktam a cigiről. Hiába, megkomolyodtam.

Ennek ellenére nagyon örülök a nyárnak. Nyáron mindenki vidámabb és felszabadultabb.

És büdösebb. Minél előbb helyre akarok jönni, és ismét bringával közlekedni, mert a BKV és a nyári hónaljszag kiborító.

Végre lehet szoknyában és szandiban, színes körömlakkal csajoskodni, igen, nyáron néha még én is nőnek öltözök. 

Tovább van világos, hosszabb a nap, állítólag már nincs tök sötét hajnalban az uszinál (ezt szerdán le is fogom csekkolni juhúúú :)), azt mondják, hogy este is világosban lehet futni, és talán 6 réteg aláöltöző sem kell bringázáshoz.

Ájlávnyár!

Ti miért szeretitek?

 

 Ancsur

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr816245784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása