Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Milyen volt a május?

2014.06.11. 13:47 lukacszoli

Végre itt a június. Májusban az ismerőseim jelentős része elesett, megsérült. Volt baleset, törés, szakadás, rándulás, ficam. Csupa olyan dolog, ami lelkileg és testileg is hátráltat. Úgy gondolom, hogy az ilyen történéseknek mindig megvan a lelki háttere. Valami miatt megállít, figyelmeztet az élet. Érdemes elgondolkodni és megfejteni, hogy mi lehetett az oka. Sportolóknál sok esetben az jön ki eredményként, hogy nem jól voltak kitűzve a célok. Túl sokat, túl hamar.

Az, hogy majdnem minden nap jöttek a hírek az új sérülésekről, eléggé elvette a bátorságomat. Úgy éreztem, hogy jobban teszem, ha csendben maradok és vigyázok magamra. Ez persze az eredményekben is látszik, de fő az egészség.

 

Tervezett Tényleges Megjegyzés
Futás 60 km 10 km Tíz, nem több
Kerékpár 300 km 298 km Mindennapi utak
Túra 20 km 0 km

 

Elővettem az országúti bringát, futás helyett inkább tekertem volna. Végül ebből se lett semmi, két próbálkozás után inkább visszatettem a fal mellé. Nem éreztem biztonságban magam rajta. Féltem a forgalomban. 25 éve ülök bringán, de ilyen még soha nem fordult elő velem.

A júniusi számok már jobbnak ígérkeznek. Végre sikerült megvenni az új futócipőt, újra fájdalmak nélkül tudok futni. Bringából is több lesz, elég sokat kell ide-oda mászkálnom a városban.

A június a rendszerezésről is fog szólni. Most számoltam össze, hogy 17 különböző dolgon dolgozom párhuzamosan. Ideje hatékonyabbá válni.

Zoli

May.png

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr126295684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása