Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Nyolc nap a nagy versenyig

2014.08.15. 14:20 sszilvi

Söri az első féltávú Ironman versenyére készül. Izgalmak és várakozás a rajt előtt.

Mindenki ír beszámolót élete első (vagy már nem első) nagy versenyéről. Leírják, hogy ez életük egyik legboldogabb napja és úgy érzik ezentúl bármire képesek! 

Nos, ez így is van!

Még 8 nap van hátra a főversenyemig, amire egy éve várok és (csak) hat hónapja készülök, de már most értem, érzem, hogy miről is írnak ezek az emberek valójában!  Nem mondanám, hogy izgulok, inkább csak izgatott vagyok. Azt sem mondanám, hogy minden tőlem telhetőt megtettem, mert azért volt 1-2 edzés, amiről még én is meglógtam.

plumeria.jpg

De már most biztos vagyok abban, hogy ezzel a nappal sok minden meg fog változni! Sikerüljön akárhogy is, ezzel a nappal a hátam mögött én már egy sokkal erősebb ember leszek, testileg és lelkileg egyaránt! Nem válok tőle más emberré, nem hiszem, hogy egy csapásra elmúlik majd a 34 éve tartó önbizalomhiányom ahogy áthaladok a célvonalon, de lesz valami amire életem végéig büszke lehetek és gyengébb pillanataimban erőt meríthetek belőle!

image_1.jpg

És igazából mindegy is, hogy ezt mitől kapjuk meg, a lényeg, hogy megtaláljuk számunkra azt, ami igazán boldoggá tesz minket! Legyen ez lóápolás, Ironman verseny, kamionvezetés vagy blogírás, a legfontosabb, hogy önmagunk legyünk benne! Meg kell keresnünk azt, amit szenvedéllyel szerethetünk és amiben kiteljesedhetünk!
Igazán szerencsés vagyok: lóápolónak születtem, a Lomilomiban otthonra leltem, a triatlonban pedig szárnyalhatok.

Szóval HAJRÁ! Ha még nem találtátok meg, akkor tessék elindulni keresni, mert igenis jár nekünk ez az önfeledt boldogság!!! <3

Önfeledt boldogság, amit én fogok érezni 8 nap múlva, mikor áthaladok a célvonalon

Söri

finish.jpg

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr156606097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása