Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Félmaratonra készülve, 300. futás

2014.11.19. 15:37 lukacszoli

Februárban három éve lesz, hogy elkezdtem futni először elindultam gyalogolni úgy, hogy valamilyen formában mértem a tempót és a megtett utat.

 Azóta több mint 1800 km-t futottam, 10500 km-t kerékpároztam és 125 km-t túráztam.

  2012 2013 2014
Futás 738 km 528 km 470 km
Kerékpár kb 3000 km 4336 km 3248 km
Túra   50 km 75 km

 

A futások számát összeadtam és igen meglepődtem azon, hogy eddig 299 alkalommal futottam. Azaz a mai lesz a 300. Szép kerek szám, amikor elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy kisebb-nagyobb intenzitással ilyen sokáig ki fog tartani ez a dolog. De szépen lassan hobbivá vált és bár voltak gyengébb időszakok, az egész úton végigtekintve úgy érzem, hogy igen szép eredményeket értem el. Közel 80 futóversenyt teljesítettem. Igen sok kilót adtam le. 

Egy kép 2008-ból. Mellettem John, a szingapúri cserediák. Rajtam pedig egy 62-es, vagy 66-os zakó, valahol 140 kiló környékén.

john.jpg

Bár nem a témához tartozik, a képeket böngészve belefutottam igen rövid motoros karrierem egy fontos momentumába. A pillanat, amikor elhoztuk a "motoromat", Krisztikét, a Babettát. Igen, a csomagtartó tényleg egy virágtartó. Krisztikével rövid ideig tartott a románc, 200 méter után elszakadt a gázbovden. Háromszor szedtem szét a motorját, de mindig tönkrement valami más is, szóval inkább eladtam.

krisztike.jpg

Ez az első futóversenyemen készült, 2012 májusában, a Kőbányai Futófesztiválon. Itt már csak kb 127 kiló lehettem.

kobanya.jpg

Ez már 2013-ból, a Skyrunon, 18 emelet megmászása után. 102 kg voltam.

skyrun.jpg

Szintén 2013, augusztus, Szálka, triatlonverseny. 97 kg körül lehettem.

szalka.jpg

Érdekes, hogy a túlsúlytól megszabadulva olyan izmok kezdenek látszani, amiknek korábban a létezéséről se nagyon tudtunk.

vadli.jpg

Ez pedig egy 5vös 5km versenyen készült.

5vos5km.jpg

 

Bár az idei évre bőven jutott nehézség, a motivációm hosszabb ideig gyengélkedett, és a kilók is valamivel feljebb mentek, a szándékom erős és a céljaim is megvannak. Mostanában ismét egyre többször jutottam el futni, az időmet is sikerül egyre jobban beosztani. Van, amikor hajnalban, van, amikor késő este, de a lényeg, hogy többé-kevésbé rendszeresen mozgok.

Az eddigi négy félmaratoni élmény hosszú időre elég volt, úgy gondoltam, hogy inkább a rövidebb távokra koncentrálok. Ez azonban nem igazán jött be, mert ha az a célom, hogy a meglévő távon gyorsuljak, nem motivál eléggé, hogy kövessem az edzéstervet. Egy célverseny viszont könnyebben megadja az erőt.

Így jött az ötlet, hogy kezdjek el újra félmaratonra készülni.A jövő évi Vivicittára 10 km volt a tervem, de végül arra jutottam, hogy benevezek a teljes félmaratoni távra. Dórival sokat futunk mostanában együtt és mivel ő is erre készül, jól tudjuk motiválni egymást. Egy 24 hetes edzéstervet kezdtünk el, aminek már a harmadik hetében vagyunk. Szép ívű, hosszú idő alatt készít fel a távra, a blogra is fel fogom majd tenni.

Megvan a cél, megvan az út, ráadásul el is indultam rajta.

Zoli

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr506915909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása