Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Spárgán innen, spárgán túl

2015.05.29. 14:33 sszilvi

Akik hallgatják az Egyensúly Rádiót, jól tudják, hogy a konyhában tartózkodni számomra nem tűnik kellemes időtöltésnek. Tuti átok ül rajtam, mert valami baleset mindig ér. Gépek tönkremennek, dolgok eltörnek, testrészeket vágok el. Pár évvel ezelőtt vacsorát készítettem volna a kutyáknak, de elaludtam és odaégett a hús. Miután újrafestettük a lakást, a konyhát még 6 hónapon át szellőztettem éjjel-nappal az elviselhetetlen szag miatt.
De szeretjük a kihívásokat és az egyesületben sokat beszélünk az egészséges életmódról. Ezért úgy határoztam – természetesen a kellő védőfelszerelés beszerzése után – rendszeres látogatója leszek a konyha nevű helységnek és a szerzett tapasztalatokat megosztom veletek.

suto.jpg
Ha azt mondják spárga, mostanáig csak Bridget Jones jutott róla az eszembe: „Ízfokozónak kössön össze póréhagymát és zellert spárgával!” Valószínűleg én is pont ezt tenném, ezért utánanéztem miért is olyan jó spárgát enni.
Már az egyiptomiak és a görögök is ismerték, de akkoriban még a gyógyhatása miatt használták, ugyanis vízhajtó és méregtelenítő hatású. A rómaiak előételként fogyasztották. Napjainkban többféle színben kapható, nálunk a zöld és a fehér, ami elterjedt. Szárát jól emészthető rostok alkotják, zsír és koleszterintartalma alacsony. Csak fényes, friss spárgát vegyünk, olyan roppanósat. A fás részt tuti levágjuk a végéről, de a hámozásról megoszlanak a vélemények. Viszont innentől kezdve a spárga felhasználásának már csak a fantáziánk szabhat határt. Készülhet belőle leves, szósz, köret, rizottó, saláta, ragu, betekerhetjük dolgokkal, a bőség zavara!

sparga.jpg

Én a hétvégére a Keto Heaven elnevezésű blogról választottam egy receptet, mentás-tejszínes spárgakrém leves eper chips-el és pirított mandulával. A küldetés sikerességéről pedig a következő blogposztban fogok majd beszámolni!

Szilvi

 bridget_jones_ap_jason_bell_zpsb5441535.jpg

 

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr207502596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása