Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Esküvőn futni, na persze

2015.06.15. 10:59 lukacszoli

Hétvégén egy fantasztikus esküvőn voltam. Gyönyörű pár, csodás emberek, régi jó barátok, szikrázó napsütés. Mindezt a mesekönybe illő Herceghalmon. Így néz ki a templom:

herceghalomtemp001.JPG

2008-ban épült, ökumenikus templom. Evangélikus szertartás volt, de a lelkész az elején mindhárom nagy egyház köszöntését elmondta.

Sokfelé járok az országban, számos településre eljutok. Valahogy itt azt éreztem, hogy Herceghalom valamiben bőven az átlag fölött van. A szeretet sugárzott az egészből. Tiszta utcák, rendezett udvarok, jó állapotú épületek, élő tekintetű emberek. Nyilván ehhez hozzájárul Budapest közelsége és az itt lévő nagy cégek. Viszont a pénz közel sem minden, önmagában messze nem lenne elég ehhez a kedves és tisztelettel teli kisugárzáshoz.

Szóval esküvő az év eddigi legmelegebb hétvégéjén. A szép, rövid polgári szertartás után, egy párperces átrendezést követően elkezdődött az egyházi esküvő. Megható pillanatok, égi és földi áldások.

Utána csoportkép, majd csokordobás. És következett a kék harisnyakötő. Persze én kaptam el. A hagyomány szerint ez azt jelenti, hogy nekem lesz a legközelebb esküvőm. Szuper, várom szeretettel!

irene-loves-crafts-totally-awesome-stamp.jpg

Utána pedig jött a buli hajnalig. A remek vacsorára valószínűleg leginkább azért volt szükség, hogy mindenki bírja a reggelig tartó csűrdöngölést. Indult a móka, gyerekkorunk zenéi, 80-as, 90-es évek nótái. Azok, amiknek mindenki tudja a szövegét. Tánc, ugrálás, nevetés, nagy mosolyok mindenhol. Természetesen reggelig.

Fél 5-re már viszonylag kevesen maradtunk, egyre többen mentek aludni. Már én is kezdtem fáradni. Az elmúlt néhány nap igen mozgalmas volt, a héten mindössze 2-3-4 órák jutottak alvásra. Na de kutyaharapást szőrével, ugye.

Amikor az alváson kezdtem gondolkozni, gyorsan végigfuttattam magamban az opciókat. Fél 5 van, 10-kor indulunk, az útitársam Angliából jött, délre a repülőtéren kell lennünk. A szobám nagyjából a DJ pult alatt van, a szobába belépve nincs valami nagy csend. A boogie pedig annyira benne volt a lábamban, hogy valószínűleg az ágyban roptam volna tovább.

1888539_1135826103099837_1472288403746104774_n.jpg

Ráadásul, mivel autózunk, az egész napi italfogyasztásom mindössze egy whisky volt, még a vacsora előtt. Az elmúlt nyolc órából nagyjából ötöt a táncparketten töltöttem. Néha tánc, néha buli, néha csak úgy a szokásos topogás. A meleg és a lendület is hozzájárult ahhoz, hogy nagyjából három vödörnyit izzadtam, ez a nyári beltéri bulizás már csak így működik.

Azaz: öt órája nem ettem, alkoholt lényegében nem ittam. A nagy bulizást tekinthetjük úgy, hogy a bemelegítés már megvolt. Kint a délutáni 35 fokhoz képest talán még 20 fok sincs, az idő nagyon kellemes. És ha most nem megyek futni, ma már biztosan nem fogok. A hazaút előtt talán belefér még egy jelképes alvás, de utána lesz vagy délután három, mire végzek a napi dolgaimmal. Utána nyilván aludni fogok, azaz ez a hajnali időpont az egyetlen alkalmas lehetőség a mai futáshoz. Mostanában újra egyre többször járok futni, valahogy megjött hozzá a kedvem.

11536106_1135827149766399_5163147471976946006_n.jpg

Amikor mondtam, hogy mire készülök, nem igazán látták a logikát a dologban a többiek. Ha már megvan az elszánás, jöjjenek a tettek. Lementem a szobámba, átöltöztem, szerencsére pont a tavalyi futócipőmben érkeztem. A futóórám nincs itt, de nem baj, most a telefon is megteszi. És hajrá, irány az éjszaka!

Kitűnő hőmérséklet, virágillat, felkelő nap, kukorékoló kakas, nyújtózkodó kutyák, csiripelő madarak. A falu kezd ébredezni, egyre világosabb van. A legjobb körülmények, hogy kizökkenjek a bulizásból és tudjak utána pihenni. Elfutottam a vasútig, majd vissza az utca végéig és végül még egy kört ugyanebből.

Visszafelé szembetalálkoztam a lagziból a vonat felé sétáló násznéppel. Igen furán néztek rám, azt láttam az arcokon, hogy nem igazán passzolt össze a két élethelyzet. Fél órája még bent ment a rumba és a mambó, most pedig itt jövök szembe talpig narancssárgában, a domb teteje felé kocogva, hajnali gőzmozdonyként fújtatva. Na de hát hajrá, hajrá sporttársak, ha ilyenkor köszönt be a futóka, menni kell.

3 km lett a vége, nagyon laza, pihenős kocogó tempóban. Nagyon jó volt, jól esett. Ilyet fogok még csinálni, szépen megalapozza a napot, frissítő, üde élmény.

Mive nincs, ezért nem is volt nálam a szelfibotom, hogy elkészítsem a futás után kötelező izzadós szelfit. Ezért fogadjátok el helyette ezt a remekművet, a háttérben a festői szépségű Herceghalommal.

herceghalom_selfie.jpg

És hogy teljessé váljon ez a zseniális hétvége, ma reggel 8-tól Ágival gitárotunk a Klauzál téren. Megjelent néhány kisiskolás, körénk ültek és kérték, hogy énekeljünk együtt. Mindent a közönségért, ugye. Szóval egy órán át zengett a tér olyan kiváló nótáktól, mint a Kis kece lányom és az Egyszer egy királyfi. De erről majd Ági számol be bővebben.

Sok boldogságot, áldást, békét, egyensúlyt és szeretetet az ifjú párnak!

Zoli

herceghalom_futas.png

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr827544522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása