Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Ó, én hősöm!

2016.01.20. 15:14 sszilvi

Nem, most nem álmaim pasijáról fogok írni és nem is egy filmbéli akcióhősről, hanem a sportról. Ahogy olvasom Ági és Móni posztjait, mindegyikben egy kicsit magamra ismerek. Számtalanszor bebizonyosodott már, hogy a sport, a kihívások, a mindennapi küzdelmek, a sikerek, de még a kudarcok is csak a javunkat szolgálják.

Pár évvel ezelőtt kibillentem az egyensúlyomból. A lány, aki a világot járta, kamiont vezetett és az élete csupa kaland volt, hirtelen ott találta magát egy belvárosi lakás kanapéján és a semmittevést csak a helytelen étkezés váltotta fel. Két év alatt olyan sokat híztam, hogy a sokadik garnitúra ruha sem jött fel rám és ekkor fordulóponthoz érkeztem. Azt hiszem ez az a pont, ahonnan még viszonylag könnyebben vissza lehet fordulni és az asztalra csapva felkiálthatunk: elég volt! Vagy elindulunk lefelé a lejtőn és ki tudja hol állunk meg. Én az emelkedőt választottam és újra elkezdtem sportolni. 

dg_10kswingstshirt_prep.jpg

Emlékszem az első órára az edzőteremben, ahol szégyenemben egy hatalmas méretű pólóban álltam a hátsó sorban. A legkisebb kettlebell-t is nehezen emeltem meg, pedig 'csak' 8 kg volt. Hetente háromszor jártam, de még ez is soknak tűnt, alig bírtam kipihenni magam két edzésnap közt. Aztán szép lassan erősödni kezdtem és ahogy erősödtem, az életkedvem is egyre jobb lett. Kezdtem felvenni a versenyt a többiekkel és egyre nehezebb feladatokat is bevállaltam. Másfél évvel később, 2014 januárjában kihívást kerestem magamnak. Valamit, ami  megadja azt az érzést, mikor az ember a célban átszakítja a célszalagot. Ez lett a Wod 2014, ami 1007 burpee-ből és 1007 swing-ből állt 32 kilós bellel.

burpees_kate.jpg

 

Őrültségnek hangzik tudom, az is volt. Az edzéseken készültem rá, viszont még sosem kaptam ilyen terhelést, ezért nem lehetett megjósolni hogyan bírom majd, de elszánt voltam. Felváltva csináltam a feladatokat, 50 burpee - 50 swing. 1800 ismétlésnél volt a mélypont, onnan a szívem vitt tovább. Soha többé nem csinálok ilyet (mosoly), de a mai napig hencegek vele a teremben! 3 óra 37 perc, 1007 burpee és 1007 swing@32kg. Azt hiszem joggal mondhatom, hogy célba értem!

Szilvi

935119_10151946376253014_1992472023_n.jpg

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr148287348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása