Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Bubi-dal - Éjjel érkezem, száraz, kiégett combbal

De a testem izzadt, fáradt lázban ég.

2015.09.02. 11:26 lukacszoli

Mivel a Bubi rettenetesen lassú, a saját bringáimhoz képest jellemzően nagyságrendekkel több időt töltök a nyergében. A kocogók tempójában tekerve, az ezzel az irtózatos sebességgel járó intenzív izzadás közben bőven van lehetőségem gondolkodni. Régóta mászkál már a fejemben egy Edda dal parafrázisa. Az Éjjel érkezem némileg módosítva remekül kifejezi ehhez a fantasztikus tömeg-közlekedési (sic!) eszközhöz kötődő érzéseimet. Ha valamikor majd egyszerre lesz időm és kedvem, lehet, hogy legyártok egy felvételt is hozzá, a világhírű énekhangomat és a gitáromat segítségül hívva.

Azaz: tök jó, hogy van a Bubi, de marha nehéz tekerni, ezért általában már az első 300 méter után megbánom, hogy ráültem. Ilyenkor, a tervezők emlegetése helyett megpróbálok az élet mókásabb dolgaival születni, ebből született ez és még néhány ehhez hasonló műalkotás.

bubi_love.jpg

Jöjjön hát a mű. Beteszem hozzá az eredeti felvételt, hogy könnyebb legyen nyünyörögni hozzá.

 

Bubi-dal

Éjjel érkezem, száraz, kiégett combbal,
De a testem izzadt, fáradt lázban ég.
Hozzád bújok tiszta égő, büdös testtel,
Kérlek lassulj nyugodtan, csak én tekerlek,
Csak én tekerlek, csak én tekerlek.

Őstől örökölt a kín, amivel rád ülök,
Őstől örökölt a szenvedély, amivel tekerlek.
Vágyom, hogy érezd a lendületet,
Vágyom, hogy érezd, hogy tekerlek, hogy menj már.

Ref.:
Nekem nem kell más, csak téged hajtalak.
Ha volt is más, feledem, csak téged hajtalak.
|:Te nem érzed ezt a kínt, nem voltál fixivel soha
Nincs benned semmi küszködés, ha egy másik ér előbb oda.:|

Ahol én voltam a nyergedben, a lelkedben.

Látom a nappalt, ahogy létezel,
Idegen szemek kívánnak, tekernek.
Éhes világ, és csak mosolyognának rajtam,
Fájdalmam üvölteném, de elrejtem, el kell rejtenem.

Ref.:

Ha akartam valaki lenni, csak érted volt,
Próbáltam mást tekerni, csak bosszúból.
Mit akarsz tőlem? Csak nézlek, csak nézlek.

Vagy mondd meg, hogy hajtsak el, hajtsak el végleg!

Te nem érzed ezt a kínt, nem voltál fixivel soha
Nincs benned semmi küszködés, ha egy másik ér előbb oda.

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr817750282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.09.02. 14:18:39

A szöveg nem semmi :) Az eredeti is jó :)

2015.09.02. 14:38:51

Magadon vittél évekig
Szárnyalásod rabja voltam
A vágyak bennem egyre nőttek,
elfeledtem, hogy lassú voltam. :)
süti beállítások módosítása