Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Ti hogy képzelitek?

2015.12.27. 16:51 agi10

Mennyi fájdalom rejlik a magyar szívben,
Mennyi bűntudat, mely a szomorúságot tartja ébren.
Depressziós szavak, mosolytalan arcok,
Gyenge, reménytelen harcok.
Mi van velünk?
Valaha mások lehetünk?
Örökké csak nem lehet szenvedni,
Mocskos haragtól, feszültségben senyvedni.
Látunk-e még tisztán?
Lehull-e szemünkről a mélabú homályos fátyola?
Vagy mind elmegyünk? De hova?
Hova mennénk? Hisz mindenütt ott vagyunk.
Mindenhol csak magunkkal van bajunk.
Magyarnak lenni mit jelent?
Gyűlölni és imádni a végtelent.
Versemnek majdnem itt lett vége,
De nem lehet, nem mehet már a régi nóta.
Túl sok idő telt el a kezdetek óta.
Milyen legyen? Kérdem én.
Milyen legyen a csillag a magyar nép egén?
Ragyogó, vagy inkább csak visszafogott,
De erős fényű?
Milyen legyen az arc? Barátságos mosolytól ékes, legyen bölcs,
Derűre képes?
Hogy szóljanak a szavak? Kedvet, lelket,
Életet gondozzanak?
És a szemek mit mondjanak?
Őszinte tükröt tartsanak?
Hogy fogjanak a kezek?
Magabiztos embertől eredjenek?
Szerintem mi lehetünk barátok.
Szerintem mi lehetünk családok.
Miért gondolom?
Magyar vagyok.
Talán magában már ez is indok.
Én mégis azt mondanám,
Tudom, mert ember vagyok
És nem titok a fentiekre mind képes vagyok.
Csupán ezért kérdezek,
Hogyan képzelitek az életet?
Ugyan magyarnak születtetek,
De higgyétek el, a magyarok is emberek.

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr448204514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása