Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Betty beszámolója a közös edzésről

2014.01.06. 09:37 szancsurrr

EgyensúlyOM edzés a Margitszigeten

Soha nem voltam még igazán közös edzésen a Margitszigeten. Egyszer munka után kimentem megnézni a hangulatot, de nem voltam tőle elragadtatva, nem tudom miért. Ismerkedni mentem, nem is igazán az emberekkel, hanem a helyzettel, de annyira kívülálló voltam - és maradtam is a végére -, hogy nem volt kedvem többször még csak a környékre sem menni. Pedig jóban vagyok (voltam?) pár emberrel, de mégsem éreztem jól magam és nekem fontos, hogy jól érezzem magam egy adott társaságban - még akkor is, ha csak sportolunk együtt. Aztán tél lett és szabadságra mentek a margitszigeti közös edzések is. 
2013. október végén megrendezett túranapon volt szerencsém megismerni egy lányt, Ancsúrt. Az utolsó km-eket "együtt" futottuk, majd a végén odamentünk hozzá gratulálni és váltani pár szót. Akkor mondta, hogy a párját várja - Zolit -, aki igazi túra-utáló volt korábban, de most élvezettel vágott neki a 18 km-es távnak. Sokat fogyott, kitartó és ő nagyon büszke rá... és én is az lettem. (Amikor hazaértem, akkor talán elsők között meséltem ezt el páromnak, mert olyan jó volt hallani.)

Aztán jött a facebookos ismeretség velük, találkozók mindenféle futóeseményeken és elkezdtem - szorgalmasan - követni az általuk vezetett blogot: http://egyensulyt.blog.hu/ Inspiráltak. Választ kaptam sokfel sem tett kérdésemre. 

Aztán egyszercsak meghívtak a héten egy eseményre a facebookon:EgyensúlyOM edzés a Margitszigeten. Tudtam azonnal, hogy ott szeretnék lenni. Olyan jó embernek tartom őket, mind a sport-, mint a magánélet terén és azt gondoltam, hogy így megismerhetem őket végre - talán - igazán.

Tehát másodikán futócipőt húztam és kimentem a mumusszigetre. 
Utálom utáltam a Margitszigetet. Soha nem futottam még egy jól esőt ott, soha nem futottam még egy igazi szigetkört. Amikor olvastam az esemény kiírásában, hogy lesz sétálós szekció, akkor el is határoztam, hogy én a sétát választom, mert abban nem érhet sok csalódás: sétálok, beszélgetek, nevetgélek.

Mindenki röviden bemutatkozott, honnan jött, hova tart és miért, célok, munkák, cipőválasztás. :)
Kedveltem. Hiányzott korábban, hogy soha senki sem kérdezte meg tőlem, hogy amúgy miért vagy itt?
Ancsúr pedig még szinte be sem futott máris megkérdezte, hogy a páromat hol hagytam, aki sajnos itthon feküdt betegen, de remélem jövőhéten már velem tart, majd a sétálós szekcióval. 
Elhangzott a kérdés, hogy ki gyalogol és ki fut. A gyalogló csoport nagy népszerűségnek örvendett, míg a futó csapat csupán a trió nevet viselhette. Bemelegítés. Majd a triót kibővítettem, mert azt ígérték, hogy lassan futunk. Lassan futottunk. Beszélgettünk, nevetgéltünk. Tehát minden a terveim szerint alakult és a változás csak annyi volt, hogy séta helyett lassan kocogtunk. Ancsúrnak nem volt problémája azzal, hogy velünk lassan kell futnia. Nagyon kedves volt, figyelt ránk, lehetőséget adott a pihenésre és a végén gratulált nekünk a szigetkörünkhöz egy öleléssel. Kell ennél nagyobb összetartás és szeretet? 
Ezennel 2014. január 2-án FUTottam egy kört a szigeten, élvezettel, szuper társaságban. Így történt, hogy az áthúzott utálom szó felvette a múlt idejű alakját. 
Köszönöm az invitálást! Jövőhéten ismétlünk! :) 
Remélem viszem magammal akkor már a két legjobbam: a legjobb barátnőm - Bernit és a párom!

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr585737736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiGyík 2014.01.06. 10:15:43

Klassz kezdeményezés! Ügyesek vagytok :-)

KicsiGyík 2014.01.06. 12:48:16

Szerintem lesz olyan,hogy eljutok :-),köszi
süti beállítások módosítása