Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Futó és az utca embere

2013.11.19. 08:51 vanda0731

Itt, Budapesten, ha az utca embere futót lát, már ha meglátja, akkor mintha észre sem vette, megy tovább a dolgára. Ezzel ellentétben a kisvárosban még mindig csodaszámba megy az, ha valaki futót lát. Legtöbbször nem bírják ki, hogy valami megjegyzést ne tegyenek. Meg amúgy is, mindenki szeretné tudni, hogy XY-nal, éppen mi történt, éppen hol van. A legtöbbször a futós megjegyzéseik elég viccesek. Összegyűjtöttem néhányat. (Ha neked is van ilyen sztorid, akkor oszd meg velünk!)


 
A nyáron a hosszú futáson a következő magasröptű beszélgetés zavarta meg a madárcsicsergést:

Nő (25 körüli nő): Lacikám (50-es férfi)! Van az Alföld és a Kisalföld.
Lacika: Igen, a Kisalföld Győr-Moson-Sopron megyénél van.
Nő: Neeem, Lacikám rosszul tudod! A Kisalföld az Alföld része, úgy mint a többi kis... Például, mint a Kiskőrös, Kiskunság, tehát ennek megfelelően a Kisalföld is az alföld része.
40 perccel később...
Hogy ennek a lánynak mennyi ideje van... már itt futkorászik 1,5 órája...látod, neki nem drága az idő (Ja, hogy a kapu előtt 2 órát beszélgetni az nem drága...)

UE (utca embere): Hajrá! Hajrá! Helyettem is!
F (futó): Igyekszem! :D
UE: Ha valami kupát, érmet szerzel helyettem, akkor gyere, csak fuss át hozzám velük...Készítem a vitrinben a helyüket. :D
F: WTF?

UE: Vigyázz kisfiam, jön valaki.
UGY (utca gyermeke): Anya! Dehogy, hát nem látod, hogy futó? 

Tó körül futok. Mosolygós, idős bácsi minden körben kacsintgat. Mígnem a 4-5. kör körül sápadt arccal:
UE (~80 éves férfi): Kisasszony! Kisasszony! Várjon! 
Én: Igen? (Óra leállít.)
UE: Mondja csak, miért alázza meg magát?
Én: Tessék? Mire gondol? (Mivan?)
UE: Hát a pólója. Olyan szép Magácska, és olyan csúnya dolgok vannak a pólójára írva... Ne alázza meg magát!
Én: De ebben mi a csúnya?
UE: Miért nevezi magát Dagadt Köcsögnek?
Én: Uram félre tetszik érteni a dolgot... Itt elmagyaráztam neki mi is az a DK.
UE: Értem, vagyis nem... de mégis, ne vegyen fel többet ilyen pólót...
Én: ...
UE: Inkább adok Magácskának egyet, csak ezt ne vegye fel!
Én: Köszönöm! További szép napot!

Tavaly karácsonykor, rengeteg süti és husi előtt-után, két vendégsereg között.
UE: Nézdmá'! Karácsonykor is fut! Biztosan nincs családja... 

 

Vanda

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr515643432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása