Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Koncentráció

2014.06.03. 08:28 vanda0731

Tanulok. Vagyis tanulni szeretnék. Tanulni próbálok.

Most nagyon oda kell tennem magam! 

A helyzet az, hogy teljes nyugalomban tudok igazán tanulni. A könyvtár, kávézó és társai nem játszanak. Nem szeretem ha ilyenkor mások is vannak körülöttem, mert ugye mások mindig érdekesebbek, és másokat jobb megfigyelni, mint magára a tanulásra koncentrálni. 

A helyzet az, hogy jobb szomszédom egy siket úr. Szerintem nem kell ecsetelnem azt, hogy kívülről tudom azt, hogy mikor van a Tények reggel, a Híradó este és az aktuális labdarúgás közvetítés. Tudom, hogy mikor jön hidegfront, hogy éppen mit csinálnak politikusaink az állatkertben, hogy éppen melyik hurrikán hol csapott le. Pedig nincs tévém. Beszéltem az úrral.... egy fokkal már jobb a helyzet...

Az a helyzet, hogy a bal szomszédomban pedig pont most fürdőt újítanak fel. Nagy örömmel hallgatom  a véső, és a fúró tökéletesen megkomponált szimfóniáját. Mindezt reggel fél 8-tól este 6-ig. 

A trombitás fiút és a síró kisbabát meg sem említettem...

Szép kilátások...

Elköltözök... messzire! Egy csendes helyre! Segítség!

 

 

Vanda

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr656262249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása