Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Segítség, nincs netem!

2014.08.06. 17:01 szancsurrr

letöltés_5.jpgNincs internetem otthon. Nem tudok internetbankolni, útvonaltervezni, hirtelen beugró, elfelejtett emailt megírni, el nem mentett chaten kapott telefonszámot kimásolni. Fura, hogy volt olyan idő, amikor az emberek képesek voltak internet nélkül tengetni napjaikat, sőt még én is emlékszem halványan arra, amikor nem volt a Facebook, a Gmail, a Google és a Youtube az életem része. El kell slattyogni a sarki kávézóba, venni egy bambit 270 Forintért és mehet a buli. Vagy lopni a szomszédtól, de az összes wifi jelszóval védett, hát nem pofátlanok?!

Mert hiába mondják a csipkedős nyanyák, hogy bezzeg az én időmben! Az információs szupersztráda, (ez volt az internet eredeti elnevezése) jelentősen megkönnyíti a mindennapjainkat. És most nem az időelcsesző agyatlan fészbukozásra gondolok, bár szerintem a fáccsénak is megvan a létjogosultsága, csak nem szabad túlzásba vinni.
Egy szó mint száz, szenvedek net nélkül. Hiába, én már a 21. század gyermeke vagyok.
Apropó, 21. század... Miért tart a UPC-nek 3 napig, hogy kiküldjön egy szerelőt aki megnézi, hogy mi a nyavalya van a bejövő kábellel?
Ancsur

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr46579401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiGyík 2014.08.07. 08:55:23

Kitartás, átérzem :-)

Nekem sincs otthon (albérlet) netem... beköltözéskor nem volt egyszerű az utánajárás (újépítésű lakás, külön kapcsolattartóval a szolgáltatónál, no comment...) ezért úgy döntöttem, nem erőltetem a dolgot, hiszen egész nap internetközelben dolgozom (ja fácsét csak telóról tudom csekkolni,de annyi baj legyen :-) nem muszáj még este is ott ragadnom, vannak barátaim, könyveim stb.
Azt gondoltam, jobban fog hiányozni a net, de valahogy jólesik úgy hazaérni, hogy ott már igazán nyugi van :-)
Nem mondom, egyszer-kétszer jól jött volna, ha azonnal meg tudok valamit keresni vagy el tudok intézni,de kicsit jobban odafigyelek és napközben (meló előtt vagy után kicsit tovább maradva) mindent gyorsan megnézek, elolvasok, elintézek). Asszem így kicsit kevesebb időt pazarolok a neten...
Azokon a hétvégéken, amikor anyukámnál vagyok, na akkor bepótolom éjszaka a hosszabb cikkek elolvasását, online filmeket stb
süti beállítások módosítása