Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Három év

2014.09.08. 19:07 szancsurrr

Kedves Apa!

Hihetetlenül gyorsan telik az idő itt, ezen a világon. Már három éve annak, hogy elmentél. Ha jól sejtem, a rohanó idő fogalma neked már nem létezik. Sőt, az idő, mint olyan, sem létezik. Nem kell azon aggódni, hogy időben befejezd a rád bízott munkát, vagy azon, hogy elkésel, vagy hogy lekésel bármiről is. Mi itt a földön még az idő korlátai között élünk. Mondhatjuk azt is, hogy az idő sakkban tart minket. Sőt! Esetenként fogságban. Az életünk a másodpercekről, percekről, órákról és napokról szól, éppen ezért jelen tudati szintemen nem is tudom felfogni, milyen lehet az időtlenség. Az öröklét. Csak sejtéseim vannak. Ott nyugalom van. Egyensúly. Harmónia. Az öröklétben a kirakó minden egyes darabja a helyére kerül. Most, ahogy ezt leírtam, választ adtam magamnak egy olyan fontos kérdésre, ami három éve újra és újra felmerül bennem. Vajon miért kellett ilyen hamar elmenned? Talán azért, mert a földi életedből éppen a fent felsoroltak hiányoztak. Nem volt nyugalmad, vagy ha mégis, akkor csak rövid időre. Nyughatatlan, harcos lélek.Szélsőségesen csapongó, ugyanakkor metszően intelligens. Egyszerre csodáltalak és sajnáltalak ezért. Mert láttam, hogy kínlódsz. De nem tudtam neked segíteni, ezért csak tehetetlenül néztem. Illetve néztük, mi mindannyian, akik szerettünk.

Aztán három éve a harcod véget ért.

Azt hiszem, mindent értek.

Tudom, hogy megtaláltad azt, amit itt hiába kerestél. És már senki nem veheti el tőled.

Nyugodj békében. Örökre.

 

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr96681197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szamos József 2014.09.08. 19:33:07

Fájdalmasan szép írás!
süti beállítások módosítása