Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Ági beszámolója a közös edzésről

2014.01.07. 10:22 szancsurrr

new-beginnings_t_nv.jpg(Nem) szégyen a futás, de hasznos!

Újévem sportos hangulatban talált engem. Néhány hete már egyébként is rendszeresen futok, de most alkalmam nyílt bekapcsolódni egy remek csapatba. Az alap gondolat az volt, hogy lemérem magam a Margitszigeten mennyire is bírom a strapát, mennyit ér az eddig befektetett, szerény munka.
Tehát megérkeztem 18 óra előtt pár perccel a margitszigeti atlétikai központ bejáratához. Ismerős arcok után kutatva tettem meg lépéseim, nem is hiába, mert néhány másodperc és Zoli a nevemen szólítva jelezte, hogy ne menjek tovább.
Ha jól emlékszem a létszám 8 főre rúgott. 
Intenzív sporttevékenységünket azonban egy bemutatkozó kör előzte meg. Ez szerintem egy nagyon jó ötlet volt. Ki ki fia borja, mi a célja a sporttal, mit akar elérni. Nos az én célkitűzésem a november 15-i balatoni futóverseny ( szívem szerint a maraton, de legalábbis a félmaraton, meglátjuk hogyan haladok). November 12 a születésnapom, szóval ezt kérem ajándékba. :)
Valamint Ancsur azt is elmondta, hogy mi a csoport célja, ami nagyon meglepett és igazán megörültem a hallottaknak. Holisztikus megközelítés, lelki munka, fizikai erőnlét, egészséges táplálkozás. Ezekből mindből kaphatunk segítséget a csapatban. 
Azt még külön kiemelném, hogy a fogadtatás olyan volt, mintha már ezer éve ismernénk egymást, szóval pillanatok alatt kényelmesen éreztem magam a társaságban.
Ezek után bemelegítés, majd mindenki elindult útjára, néhányan sétáltak, páran kocogtak. Ki-ki felkészültségének, kedvének megfelelően. 
Én a kocogást választottam, ami azért is volt érdekes számomra, mert szerettem volna lemérni, hogy az eddigi futkározásom mégis mit ér egy margitszigeti körön.
Szerintem jól sikerült kocogásról beszélhetünk, 41 perc, 3 perc sétával fűszerezve. :)
Az erő legyen veletek!

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr415742780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása