Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Kéz és lábtörést!

2014.01.29. 20:11 szancsurrr

ouch-preview.jpg

Mire tanít minket egy sérülés? Ági remekül megfogalmazza. 

Köszönöm megvan. Bár csak a láb, és nem is törés, de azért gipszelt. Szóval nem panaszkodom, mert nagyobb sérülést is összeszedhettem volna. 
Mindenesetre ez az ágyba parancsolós jobb lábfej elgondolkodtatott. Nem titok, a sérülést egy lóval sikerült kivitelezni. 
Az utóbbi időben buzgón futottam és lépésről lépésre haladtam.Ez a lépésről lépésre haladás jellemezte életem további területeit is. A fokozatosság, ami általában nehezemre esik. Egy olyan lelki és fizikai munkát határoztam meg magamnak, ami egy finom egyensúly kialakítására törekszik. 
Stabil önbecsülés, minőségi emberi kapcsolatok, pozitív hozzáállás, kitartás, éberség, szeretet, egészség és még sorolhatnám. 
Most valami mégis pihenőpályára kényszerített. A testem valahogy közölni akarta velem, hogy lassítsak. Az elmúlt héten ugyanis sikerült egy kis lázas megfázást, fülfájást összeszednem. Aznap este még futottam, de már csorgott rólam a víz és éreztem valami nincs rendben. A következő nap továbbra sem múlt a rossz közérzet, ezért az esti futás elmaradt. 
Másnap reggel már kicsit fittebben keltem, ugyanis lovagolni indultam. 
Az utóbbi hetek és hónapok meghatározó eleme volt nálam a természet és a sport. Mindkettő sokat segít/segített abban, hogy nagyobb önbecsülésre és egészségre tegyek szert. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy az elmúlt időszak viszonylag gyors változást hozott az életembe. Amit mindenképpen pozitívnak jelölnék meg. 
Most mégis ez a gipsz a lábamon visszavett a lendületből. Egy hétig biztosan nem tudok semmit dolgozni (legalábbis fizikai munkát), garantáltan nincs futás és erdőben bóklászás. Hát akkor mi van, merül fel a kérdés. Idő. Van idő. Közhely azt mondani, hogy "jaj a mai rohanó világ...", de így van, sok esetben időhiányban szenvedünk, ami tényleg szenvedéssel jár. 
De egy ilyen lábsérülés esetén nem rohanunk, még csak nem is sétálunk, mondhatni nem haladunk. Hiszen a lábaink visznek minket előre, ők segítenek a helyváltoztatásban. Szóval egy lábsérülés leginkább az ellenkezőjéről szól. Ne mozdulj, ne rohanj, ne fuss, maradj és légy türelmes, ami sokszor legalább annyira nehéz, talán nehezebb, mint menni, mozdulni. 
Persze nem kitörő örömmel fogadtam a tényt, hogy egy hétig gipszben kell legyek, de ezt a körülményt nem tudom megváltoztatni, szóval kénytelen voltam a hozzáállásomat átkalibrálni és mintegy tanításként a történtek felé fordulni. 
Az ilyen változtatások egyébként mindig nagy örömmel fognak el, mert egy látszólag szerencsétlen helyzetből képesek vagyunk előnyt kovácsolni. 
Én azt gondolom, hogy ebben rejlik az ember varázsereje. 
Gulyás Ági
lelkes kezdő futó

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr415788861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása