Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Piroska, szeretem magát!

2014.02.17. 13:41 szancsurrr

12007_10151336872024961_706479204_n.jpg

Sokkal jobban szeretek bringázni, mint futni. A bringázás nekem egy hatalmas suhanós flow élmény, mert szabadnak és súlytalannak érzem magam közben. A téli hónapokra sajnos le kell mondani erről, és marad a spinning, de egy büdös teremben együtt izzadni 30 másik emberrel nekem nem egészen a flow élményről szól, bár lehet, hogy én vagyok finnyás.

Tegnap viszont, kihasználva a verőfényes napsütést és a nem olyan hideget, nekivágtunk egy Polythlonos egy közös tekerésnek.

Részemről kicsit féltem, mert:

1. Még soha nem tekertem bolyban.

2.  A srácok, velem ellentétben, nem kispályás bringások, így kicsit tartottam attól, hogy nem tudom tartani a tempót.

Persze előtte megbeszéltük, hogy 26-28 km/h között lesz az átlag, de azért én mégis csak tavaly ültem először outin (országútin) és mindössze egy letekert szezon van mögöttem.

3. Előző nap Balboát futottam és ezt éreztem a lábaimban.

Szerencsére az összes parám alaptalannak bizonyult. Csabi biztatott a bolyozás kapcsán, nem maradtam le és még jól is esett a Balboás lábaimnak a pörgetés.

A többiek eltekertek Visegrádig, de egy páran visszafordultunk Dunabogdánynál. Úgy éreztem, hogy így elsőre a 70 kilométer is bőven elég lesz. Elég lett. 27 km/h órás átlagot mentünk ami nekem több mint tökéletes, nagyon jó érzés volt, hogy lépest tudtam tartani a többiekkel.

Már alig várom a következőt!

Ancsur

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr735818267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanda0731 2014.02.17. 19:33:32

Woww, nem semmi :) Ügyi vagy!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2014.02.21. 15:28:47

Lehet, hogy én is jobban szeretnék bringázni, mint futni, de városi emberként a bringa sokkal macerásabbnak tűnik. A városban történő, minden piros lámpánál megállós tekerést nem tekintem edzés értékűnek, tehát valahogy ki kell csalinkázni a városból az autók közt cikázva, és csomó akadályt kell leküzdenem, mire végre rendesen bringázható helyre érek. Persze, ez attól is függ, ki melyik részén lakik a városnak és hol van a legközelebbi jól bringázható hely.

Futni tudok a melóból is és otthonról is egyből, így számomra ez sokkal könnyebben megoldható. De majd, ha vidéki leszek, kiélvezek minden bringázási lehetőséget. :-)
süti beállítások módosítása