Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Mit adhat egy futóverseny?

2014.03.25. 16:34 vanda0731

Ülök a szobámban, meredten nézem a klaviatúrát. Igyekszem összeszedni a gondolataimat arról, hogy mit adhat nekem egy futóverseny. Nehéz...

Az igazság az, hogy az érzést, amit kaphat az ember egy-egy ilyen eseménytől nehéz szavakba önteni. Mint sok minden másra, erre is igaz az, hogy meg kell nézni, ki kell próbálni! Még mielőtt valaki teljesen elhatárolódik attól, hogy versenyekre, közösségi futásokra/megmozdulásokra járjon, fel kell hívnom a figyelmüket arra, hogy ne tegye! Ezek az események új lendületet adhatnak. Motiválttá tehetnek. Segítenek átlendülni az edzések közötti holtponton.

Azt nem állítom, hogy egy-egy megmozdulás mindenkinek ugyanolyan élmény lesz. Sokszor meghatározza az érzést a pillanatnyi testi-lelki felkészültségünk. Igen, jól olvastátok... Nem elég csak testileg felkészülni, elvégezni az előírt edzésmunkát. Bizony, keményen edzeni kell a lelkünket is, ahhoz, hogy egyensúlyba kerüljünk.

Edzhetsz bármennyit, ha nem vagy ott fejben. Agykontrollozhatsz, meditálhatsz napestig, ha nincs meg a felkészülési időszakban  a megfelelő mennyiségű testi "ráhangolódás" is. A siker titka az egyensúly megtalálása.

Ha segítségre van szükséged arra, hogy megtaláld az egyensúlyt, bátran kérdezz, igyekszünk segíteni!

Kívánom Nektek, hogy az általatok kiválasztott verseny legyen legalább olyan boldog, kerek és rózsaszín, mint amit, mi is megéltünk hétvégén a BSZM-en!

ppic_7_Spuri_Balaton_Szupermaraton_4nap_befuto_404.jpg

Vanda

 

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr905877393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daikini 2014.03.25. 17:16:49

lassan 10 éve futok rendszeresen, mindig egyedül és soha egyetlen futórendezvényen nem voltam. Nem tudom, hogy igazából el szeretnék-e menni. Nem zárkózom el, biztos jól érezném magam, de mégis nekem a futás olyan.. magányos dolgog, olyan befelé fordulás, olyan spirituális. Soha nem hajszoltam az időeredményt, egy-egy jobb tempónak azért örülök, de nem az a szempont.

vanda0731 2014.03.25. 18:56:43

@daikini: Nem vagyunk egyformák. Szerintem a többséget mégiscsak motivál egy-egy verseny. Valakit pedig nem, nos azok a kivételek. Mint tudjuk, a kivétel erősíti a szabályt... :)

MCow · http://lefutom.blogspot.hu/ 2014.03.27. 16:08:38

A magam részéről engem az hajt, hogy elinduljak életem első futóversenyén. Azt is megmondom, hogy nekem mit fog adni ha végigviszem: "Ez az megcsináltam" -> állati büszke leszek magamra. Akkor is ha kínkeservesen viszem végig, akkor is ha a föld fölött 20 centivel szálldosva..
A lényeg, mindenkinek mást ad. Talán nem is ez a fontos, hanem az, hogy találj magadban beindító okot az indulásra. Ha nincs rá okod hogy elindulj, ha nem érzel rá késztetést, akkor felesleges még csak gondolkoznod is rajta. Szerintem.

MCow · http://lefutom.blogspot.hu/ 2014.03.27. 16:10:51

Akinek meg nem tetszik a fenti írás: írjon jobbat.

vanda0731 2014.03.27. 20:29:08

@MCow: Szívemből szóltál. Pontosan én is ezeket várom a futóversenyektől! :)
süti beállítások módosítása