Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

Márciuson túl

2014.04.05. 16:10 lukacszoli

march.jpg

Az évet néhány cél meghatározásával kezdtem. A célok fontosak. Hiszen amelyik kapitány nem tudja, hogy melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvező. Az érdekesebb kérdés az, hogy a célok az élet megfelelő területére vonatkoznak-e, illetve hogy jól sikerüljön megfogalmazni őket. Sokáig a kilókkal küzdöttem. Mérleg hetente, vagy naponta. Centik itt, centik ott. Évek küzdése után rájöttem. hogy nem ez számít. Hanem az életmód. A kilók és centik pedig szinte maguktól is megoldódnak, ha a többi terület rendben van. Ezért erre az évre az életemnek ezen a területén olyan célokat lőttem be, amik a sportra szánt energiát jelenítik meg. 

Tervezett Tényleges Megjegyzés
Futás 60 km 61 km Végre több jó futós élmény is volt
Kerékpár 300 km 371 km Mindennapi utak + BSZM
Túra 10 km 11 km Egy túra fért bele, de így is kalkuláltam

 

A bringa 71 km-rel több lett a tervezettnél. Ez nagyjából a Balaton Szupermaraton bringás kíséretének a távolsága. Túrázni szívesen mentem volna többször is, de a várakozásaimnak megfelelően igen sűrűre sikerült ez a hónap (is). A futás kezd újra tetszeni. Két szuper versenyre is eljutottam, ezek mindig jót tesznek a motivációmnak.

Az áprilisi választék izgalmas, 3 futóverseny és 3 teljesítménytúra is van a naptárban.

Az év első negyedének mérlege 162 km futás, 844 km bringa (egy beszélgetésben ennél többre becsültem, de a számok megmondták a pontos értéket) és 55 km túra.

Március végéig az év 24,6 %-a telt el. A célokkal időarányosan jól állok. Egyedül a futás halad kicsit lassabban, a gyenge február miatt onnan tolok magam előtt -10 km-t, de áprilisban valószínűleg pozitívba fordul majd az egyenleg.

Zoli

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr85950878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása