Egyensúlyt!

"Erőd forrása az egyensúly, avagy a lelki béke. De a békesség nem álmosságot jelent! Békében élni annyit jelent: szövetséget kötsz az erőkkel, ahelyett, hogy harcolnál ellenük." Andrew Matthews

Friss topikok

  • takacsveca93: Én nem nagyon szerettem eddig a smoothiekat, turmixokat, de már egy ideje tesztelgetem, hogy mitől... (2019.04.22. 15:02) Az új életmód eszközei: Turmix
  • Zsuzsa Fekete 112: :) (2016.01.01. 15:47) Üzenet 2017-ből
  • bircaman szerkesztő maxval: S te római vallású vagy? (2015.12.23. 05:36) Boldog Szaturnáliát!
  • városjáró: most komolyan, ha valaki nélkülözni kénytelen, annak minden adományt amely nem megalázó és/vagy ál... (2015.11.20. 00:50) A néni ereje
  • csincsilla72: @Tinman: Ez nem igaz egyszerűen! Enni lehet, csak nem mindegy, hogy mit. Bár valamelyik tanult "ko... (2015.09.17. 15:22) 5 ok, ami miatt nem fogysz az edzéstől

A tökéletes szombat este receptje...

2014.07.06. 06:11 vanda0731

... futó szemszögből! Avagy, jó néha a másik oldalon állni!

Végy egy éjszakai futóversenyt, néhány elszánt futót, két bringát, egy kereplőt és egy kiabálni-szurkolni nem szégyenlő barátnőt!

Történt ugyanis, hogy az egyik legjobb úszós kollegina szombat éjszaka futotta első félmaratonját. Tudom, hogy az első (századik) fm előtt-közben-után jól jön mindenkinek a biztatás. Kitaláltam, hogy elmegyek, ha már nem futok, és biztatom Sörit. Viszont, előzőleg azt mondtam neki, hogy nem érek rá kimenni, mert diplomaosztós bulira vagyok hivatalos (ami igaz is volt). Meg különben is... úgy nem lett volna igazi meglepetés, ha tudott volna róla. Saját tapasztaltból tudom, hogy amikor nekem a barátaim beígérték, hogy szurkolni fognak egy versenyen, akkor egész végig azon "görcsöltem", hogy mikor fogom őket végre megpillantani. Így, ezzel, pont a lényeg veszett el... a futás varázsa. 

Nos, a terv megvolt, már csak egy társ kellett a küldetés végrehajtásához. Ancsur személyében meg is találtam a szövetségest. 

Felszerelkeztünk a szurkoláshoz elengedhetetlen kereplővel, bringára pattantunk és meg sem álltunk a versenyig. Lelkesen szurkoltunk az elhaladó futóknak. Hihetetlen volt az érzés, hogy a végeláthatatlan rakparton mennyire tudtak örülni az emberek egy-egy hajrának, pacsinak.

Miután a tömeg elment, bringára pattantunk és a nyeregben folytattuk tovább a szurkolást a tömeg mellett haladva. Majd a célkaputól nem messze táboroztunk le. Körülöttünk nagyjából 100-150 "szurkoló-bámészkodó" támasztotta a rakpart falát. Nagyképűség nélkül állíthatom, hogy hangosabbak és lelkesebbek voltunk ketten, mint ők. 

Mindent összevéve tökéletes este volt. Az biztos, hogy holnap nem lesz hangom, de nem bánom! Megérte! ( Kit érdekel?! Holnap úgysem kell diplomaosztós beszédet mondanom. :D ) 

Egyszer próbáljátok ki ti is! Ne foglalkozzatok a körülöttetek bámészkodókkal. Csak a futók és Ti legyetek! Éljetek szabadon! Hajrá! 

 

Vanda

Egy kattintás és értesülhetsz a friss írásokról::


Tovább az EgyensúlyOM portálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyt.blog.hu/api/trackback/id/tr196476685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PettyCicuk · http://pettycicuk.blogspot.hu/ 2014.07.07. 06:42:31

Köszönöm a lelkes szurkolást én is, nagyon örültem ám nektek! :* <3
süti beállítások módosítása